TERMINARZ SZKOLEŃ

Warszawa: 15VI, 24VII, 21VIII, 5IX, 9X, 13XI, 10XII

PROGRAM SZKOLENIA

Stosowane metody kontaktu z Klientem. Skuteczność metod w pozyskiwaniu klientów B2B (Business To Business).

  • Kontakt telefoniczny
  • Kontakt listowny
  • Kontakt e-mail’owy
  • Kontakt osobisty

Metody przechwytywania Klientów konkurencji

  • Postępowanie w pozyskiwaniu Klientów obsługiwanych przez konkurencję
  • Jak mówić o produktach konkurencji?
  • Strategia pozyskiwania Klientów – Umiejętne połączenie metod, gwarancją sukcesu w pozyskiwaniu Klienta – kroki postępowania
  • Pozyskiwanie nazw, adresów, telefonów oraz informacji na temat potencjalnych Klientów.
  • Pozyskiwanie informacji nt. klienta
  • Tworzenie oferty ”nie do odrzucenia”
  • Zasady konstruowania oferty
  • Pisownia, język, styl
  • Sprzedaż i prezentacja ”ceny”

ZGŁOSZENIE

Jestem zainteresowany udziałem w tym szkoleniu. Proszę o kontakt celem ustalenia terminu szkolenia.

300-101   400-101   300-320   300-070   300-206   200-310   300-135   300-208   810-403   400-050   640-916   642-997   300-209   400-201   200-355   352-001   642-999   350-080   MB2-712   400-051   C2150-606   1Z0-434   1Z0-146   C2090-919   C9560-655   642-647   100-101   CQE_Exam   CSSLP